decklist/ trades/ HELP

View previous topic View next topic Go down

decklist/ trades/ HELP

Post  The Scrap Guy on Sun May 22, 2011 9:45 pm

VAYU TURBO!!! lol

Monsters:19
1x Dark Grepher
3x Armageddon Knight
3x Vayu, bla blah bla
3x Sirrocco the bllah blah blah
1x Gale, the Bahblah
2x Card Trooper
2x Spirit Reaper
1x Plaguespreader zombie
1x Necro guardna
1x Shura the BLAH
1x DAD

Spells: 13
2x Pot of Duality
1x Allure of darkness
1x Card destruction
1x Foolish burial
1x ROTA
2x MST
1x Burial from a D.D
1x Giant trunade
1x Book of moon
1x Dark hole
1x Monster Reborn

Traps:8

1x Solemn judgment
2x Solemn Warning
1x Return from a D.D
1x Mirror force
2x Icarus Attack
1x royal Oppresion

I need

2 Armageddon Knights
1 Card Trooper
2 Icarus Attack (gold)
3 Sirrocco (super)
1 Shura (super)
1 Infernity Doom Dragon (any)

avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  super_tim_meister on Tue May 24, 2011 8:53 pm

I have card trooper for $$$

Oh btw, when are you able to buy duality???

-Tim
avatar
super_tim_meister

Posts : 259
Join date : 2010-10-29
Age : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  The Scrap Guy on Tue May 24, 2011 9:55 pm

ive got 2 and i value duality less than 120. im not willing to spend that much now.
avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  super_tim_meister on Thu May 26, 2011 8:15 am

110 for duality.
avatar
super_tim_meister

Posts : 259
Join date : 2010-10-29
Age : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  Shnickerdoodles on Thu May 26, 2011 4:37 pm

I have an Infernity Doom Dragon Ultimate.
avatar
Shnickerdoodles

Posts : 452
Join date : 2010-08-09

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  The Scrap Guy on Thu May 26, 2011 6:04 pm

OMG is at legal cuz if it is o WANT TO USE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  Shnickerdoodles on Thu May 26, 2011 6:05 pm

The Scrap Guy wrote:OMG is at legal cuz if it is o WANT TO USE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Why wouldn't it be Legal? O.o

Of course it's legal xD
avatar
Shnickerdoodles

Posts : 452
Join date : 2010-08-09

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  The Scrap Guy on Thu May 26, 2011 6:19 pm

yes ill be like summon infernity doom theyl be like AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA so duh ugly
avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  Shnickerdoodles on Thu May 26, 2011 6:20 pm

The Scrap Guy wrote:yes ill be like summon infernity doom theyl be like AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA so duh ugly

I see... HEY DO YOU HAVE ANY:
http://yugioh.wikia.com/wiki/Horn_of_the_Phantom_Beast
avatar
Shnickerdoodles

Posts : 452
Join date : 2010-08-09

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  The Scrap Guy on Thu May 26, 2011 6:24 pm

Ur making T.G's arent u. imma not dumb
avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  Shnickerdoodles on Thu May 26, 2011 6:24 pm

I have the deck aside from 2 of those.
T.G = Tyson Grigg. It was destined.
avatar
Shnickerdoodles

Posts : 452
Join date : 2010-08-09

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  The Scrap Guy on Thu May 26, 2011 6:25 pm

good point. do u have Wangu's

u also need avarice
avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  Shnickerdoodles on Thu May 26, 2011 6:37 pm

I don't need either. Don't think net decking the buld is the only way the deck can be run. Anyway, do you have any of the Phantom Beast Trap thing?
avatar
Shnickerdoodles

Posts : 452
Join date : 2010-08-09

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  The Scrap Guy on Thu May 26, 2011 6:38 pm

dunno gotta look through shit cards for them
avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  Shnickerdoodles on Thu May 26, 2011 6:39 pm

The Scrap Guy wrote:dunno gotta look through shit cards for them

Look right now?
avatar
Shnickerdoodles

Posts : 452
Join date : 2010-08-09

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  The Scrap Guy on Thu May 26, 2011 6:48 pm

Mmm later
avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: decklist/ trades/ HELP

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum