did someone take this

View previous topic View next topic Go down

did someone take this

Post  The Scrap Guy on Mon Mar 21, 2011 8:30 pm

On saturday did any of you who went take ma shitty binder. YOu can tell its mine because it has a magikarp on the back page. This mainly for tyson and jacob. Most likely tyson Very Happy
avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  Shnickerdoodles on Tue Mar 22, 2011 3:17 pm

Yes I Have It XD I Looked In My Bag And I Was Like Wtf This Isn't Mine o.O Then I Saw The Magicarp and was liker OOOH,

I Swear This Has Happened So Many Times With Our Shitty Binders xD :p
I'll give it to you saturday yes? :p
avatar
Shnickerdoodles

Posts : 452
Join date : 2010-08-09

View user profile

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  yugiohnation123 on Tue Mar 22, 2011 3:24 pm

tyson i remember iput yours in my bag once lol!
avatar
yugiohnation123

Posts : 143
Join date : 2010-10-11
Age : 20

View user profile

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  The Scrap Guy on Tue Mar 22, 2011 3:25 pm

yeah thanx if i dont go on saturday give it to ryan c or jacob. but i will most likely go
avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  Big_Sav on Tue Mar 22, 2011 7:16 pm

i took it.
avatar
Big_Sav

Posts : 1156
Join date : 2010-08-03
Age : 26
Location : Adelaide, Australia

View user profile

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  Mr. Troll on Tue Mar 22, 2011 8:12 pm

i broke the damn
avatar
Mr. Troll

Posts : 451
Join date : 2010-08-09
Age : 22
Location : Adelaide

View user profile http://mikal-is-awesome.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  The Scrap Guy on Wed Mar 23, 2011 12:06 pm

i lost the game Very Happy
avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  Mr. Troll on Wed Mar 23, 2011 5:08 pm

no that was south park you idiot
avatar
Mr. Troll

Posts : 451
Join date : 2010-08-09
Age : 22
Location : Adelaide

View user profile http://mikal-is-awesome.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  Shnickerdoodles on Wed Mar 23, 2011 6:49 pm

Johnny Cage wrote:i broke the damn

No, I Broke the dam.
avatar
Shnickerdoodles

Posts : 452
Join date : 2010-08-09

View user profile

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  The Scrap Guy on Wed Mar 23, 2011 7:23 pm

what are you playing this week tyson cuz if your playing sams on saturday i wanna borrow dualities im have 1 cheers
avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  Shnickerdoodles on Wed Mar 23, 2011 8:01 pm

Ima probs play a new deck.
avatar
Shnickerdoodles

Posts : 452
Join date : 2010-08-09

View user profile

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  The Scrap Guy on Wed Mar 23, 2011 8:03 pm

thats ok........ make aliens Very Happy
avatar
The Scrap Guy

Posts : 714
Join date : 2011-01-06
Age : 21
Location : 123 fake street 8)

View user profile

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  Mr. Troll on Wed Mar 23, 2011 8:21 pm

Shnickerdoodles wrote:
Johnny Cage wrote:i broke the damn

No, I Broke the dam.

No, i broke the damn, i stole a boat and crashed it into the damn!!!
avatar
Mr. Troll

Posts : 451
Join date : 2010-08-09
Age : 22
Location : Adelaide

View user profile http://mikal-is-awesome.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  Big_Sav on Thu Mar 24, 2011 11:49 am

dam doesn't have a 'n'.

damn...
avatar
Big_Sav

Posts : 1156
Join date : 2010-08-03
Age : 26
Location : Adelaide, Australia

View user profile

Back to top Go down

Re: did someone take this

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum